Joogatunni sisu

Selleks, et aimu saada, mis joogatunnis tegelikult toimub, tasub tundi tulla – avatud meele ja südamega, võimalikult väikese eelarvamuste pagasiga. Aga kui sa oled väga uudishimulik, siis siit leiad väikese ülevaate sellest, millega me šivananda jooga tunnis tegeleme.


Lõdvestus.
Kõige esimene joogatunni osa, väga mõnus, eks! Lühikese, u 3 minutit kestva lõdvestuse ajal lased kõigel muul minna ja keskendud hingamisele ning oma kehas kohalolule, proovides iga väljahingamisega oma keha järjest rohkem ja rohkem lõdvestada.

Pranajaama. Imelised hingamisharjutused, mis toniseerivad meie keha ja meelt. Tunnis praktiseerime alati kapalabhati ja anuloma viloma harjutust.

Soojendusharjutused. Päikesetervitus ja jalaharjutused.

Aasanad. 12 aasanat oma ilus ja hiilguses ning alati ka väikesed variatsioonid, et oleks huvitavam tegijal ja väljakutsuvam meie kehadel.

Lõpulõdvestus. Ligikaudu 15 minutit kestev juhendatud süvalõdvestus, mis aitab vabaneda kõikidest pingetest kehas ning rahustab ja vaigistab meie meele.


Iga tund on veidi oma näoga, olenedes suuresti ka inimestest, kes grupi moodustavad. Vahel saab kõvasti nalja, vahepeal on olustik veidi tõsisem, üks, mis aga kindel –  pärast iga tundi tunned sa end paremini, kui tundi tulles ♥


Kui sa tahaksid piiluda, kuidas 1,5 h kestev joogatund välja näeb kokkuvõetuna 3 minutisse, siis vajuta siia.

TLU184